Sunday Bloody sunday

God morgon! Misstolka inte, jag gillar faktiskt söndagar, men idag är det bara läxor på tapeten så inte så kul söndag. Idag vaknade jag vid 10, så jag har ätit frukost och så. Jag har drömt mycket både inatt och igår natt när jag sov hos emma, och för en gångs skull kommer jag ihåg drömmarna tydligt. Drömmen jag drömmde igår natt är för rörig för att berätta men drömmen jag drömmde inatt gick i stort sett ut på att jag blev jagad av en enorm orm, typ som bassilisken i Harry Potter. Jag var på en gata och plötsligt blev det typ jordskalv, fast det ända som hände var att det blev ett stort hål i backen(precis utanför huset som emma var i) och ur hålet kom den stora ormen som jagade mig. Fast ormen kunde, av någon konstig anledning, inte ta sig upp på saker, så jag hoppade fram på bilar. Haha konstig dröm. Sen hände lite annat. Men jag drömmer oftast drömmar om det jag har gjort eller pratat om dagen innan. Precis innan jag somnat hade jag kollat på bilder på ormar, därav ormen :P

Denna söndag ska jag göra läxor, massa läxor. Jag tog bilden nyss för att visa min dag, läxor, frukt och mer läxor(Pappret är en lista på alla mina läxor..). Och så fick jag låna Nickelbacks skiva av emma, så jag ska lägga in den på Ipoden :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0