Tidsinställt inlägg: På öppethus!

Hej! Just nu är jag antagligen på öppethus på virginska skolan. Men jag tänkte att jag skulle lägga upp lite fakta om mig som många kanske inte vet! :) Lite konstiga saker jag kommer på bara.

*Jag älskar rå potatis-Det  har jag gjort sen jag var liten och varje gång jag skalar potais så tar jag en och äter^^

*Jag ligger väldigt stilla när jag sover-Lite konstig information kanske, men det gör jag faktiskt. Jag brukar inte vända på mig mig så mycket, det har mina kompisar sagt också.

* I skolan har jag inget favvoämne men jag är mer språk typen än NO typen-Dom ämnen jag tycker är tråkigast är NO ämnena, framför allt Fysik!

* Jag har mycket idéer för mig- t. ex att jag håller upp fötterna när jag åker över en järnväg och jag lägger inte nycklarna på bordet! Fast inget allvarligt ;)

*Jag har lite av besluts ångest-Inget allvarligt där heller. Men Bella och Emma brukar alltid skratta när jag har skitsvårt att bestämma mig över nått^^ Jag är också väldigt noggran.

*Jag älskar brittiska-Och vill gärna åka till storbrittanien some time. Vill också bo där någon gång! 


Kommer inte på något mer just nu, men kanske kommer mer någon annan gång! Bilden har jag tagit i trädgården :) Älskar dessa blommor!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Okej tack för tipset! :-)

2011-11-12 @ 15:14:45
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: MALIN

svar: tack tack! ja dom är jättefina :) kram

2011-11-12 @ 15:27:59
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: OMG JA! jag älskar nickelbacks låtar! har du hört deras nya? "when we stand together"? typ vääääärldens bästa låt

2011-11-12 @ 16:44:44
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0