Tisdag..

Hej! Idag har jag varit på glatt humör i skolan, vi har tränat och jag har varit hos bella. Jag kom nyss hem och har satt igång datorn för att göra lite läxor. Men är så trött att jag håller på att somna. Ska skriva svenska(vi ska prata om en bok) men mer än så känns bara onödigt när jag är så trött, kommer inte få någon SO gjord. Det är lite mycke nu. Förutom läxor så är det rep för lucia imorrn, om jag ska vara med, och på torsdag måste jag baka och på fredag ska vi sälja fika. Men sömn är viktigt, så ska sova så snart som möjligt! Blir inte många inlägg om dagen, men efter denna vecka så blir det nog mer tid. I helgen ska kanske några kompisar sova hos mig, för vi ska grilla i kåtan :) Säger god natt nu! Sweet dreams <3 

Längtar till jul, men har inte köpt några julklappar än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0