Upside down

Gillar denna bild, den är nästan lite jobbig och titta på. Är bilden åt rätt eller fel håll?

Nu tänkte jag berätta lite om vad jag tyckte om Breaking Dawn. Jag tycker inte nån av Twilight filmerna är superbra, och det var inte denna heller. Men den var bra :) Den finns två andra ors som jag tycker passar bra som beskrivning, sorglig och hemsk. Jag ska ju inte berätta vad som händer, men eftersom alla vet att Bella blir gravid i filmen så kan jag ju bara berätta att den var den delen som var hemsk/sorglig(Och när hon vet att hon aldrig mer kommer få se sin mamma och pappa, bara för att hon ska bli vampyr). Jag mår oftast ganska dålig att se folk som har anorexia, och det hade ju bella i denna filmen. För att hon blev så svag av barnet. Men denna film var det mer action i liksom, allså det hände något hela tiden,  dom andra är bara mest deppiga. Det var ju ett väldigt spännande slut också, och många kan bara inte vänta ett HELT år, men jag tror jag klarar mig ;) Jag, och bella, satt brevid varandra och grät ganska ofta, kan ju inte låta bli. Emma och Izabell satt på vasin sida om oss och fällde inte en enda tår tror jag. Jag gråter ju till allt i stort sett. Sorgligt som lyckligt, men jag "gillar" att gråta till filmer, känns mer verkligt då. Eller det är ju inget jag skäms över direkt. Jag vet inte vilket film jag tycker är bäst, men om någon frågade mig just nu skulle jag nog säga denna. Antagligen för att jag såg den på bio och bio är ju alltid spännade, bra, roligt, mer sorgligt. Ah you name it! Mysigt var det att gå på bio iaf :)
En tanke jag hade var att hoppas inte alla skriker så fort Jacob el Edward kommer in i bilden, men några minuter in i filmen drar jacob av sig tröjan och typ alla tjejer skriker...Åh tänkte jag, men som tur var hände inte det någon mer gång! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0