Lata jag..

Sitter i soffan men dessa godsaker, och kollar på så mycket bättre! Tycker ingen av artisterna är särkskilt bra, eller det är inget jag lyssnar på MEN ett sånt här personligt program blir oftast kul ändå. Man får veta så mycket om dom och många är ju roliga som personer. Jag inser nu att Timbuktu verkar pluttinuttig och trevlig person person^^ E-type är så rolig och jag tyckte han var jätte bra när jag var liten. Jag och Anton tyckte vi var coola när vi headbangade och spelade luftgitarr och dansade och sjöng. Haha. Det var min period när jag ville vara mer pojkig. Jag hade också en period när jag lyssnade massor på Lena ;) Lite mer tjejig period... Inte riktigt min musik stil längre, nu har jag hittat mitt!
På bilderna ser det ut som jag ska äta massor, men jag kan ju bara säga att chokladen är nästan slut och popcornen har mamma redan ätit upp! ;) Hörs senare!
Hade bara en suddig bild på colan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0