What a feeling!

Att ha en läxfri dag! Skönt, men kom inte hem förens vid 6 för jag hade lucia övning :) Det är kul för det är två studenter som leder detta och dom pluggar musik. Den ena ska bli sångpedagog t. ex Så fick göra massa roliga(knäppa) uppvärmings övningar innan ;) Sen jag kom hem har jag ätit, stickat, kollat på hem till gården och TV. Låter ju som en gammal tant. Är egentligen inte helt lungt att inte göra några läxor för jag vet ju hur mycket jag kommer få göra imorrn...Jag ska baka imorrn också, för på fredag ska vi sälja fika. Men nu ska jag fortsätta
kolla på hem till gården, sen ska jag läsa harry potter och sova! Imorrn kommer jag hem tidigt, vid 3, så då blir det mer bloggning. Får se hur det går med bakningen...Sov sött!

Stranden på öland i somras! det var också en härlig känsla, emma och jag gick längst den långa stranden hur länge som helst för vårat "final destination" var detta fina träd ;) Det blev en lång promenad dit och tillbaka, men går man på en vacker strand så är det underbart! Härligt att se trädet komma närmare och närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0