120419

Hej! Idag har förmiddagen bestått av Nationella prov i Engelska. Den var bara en del av nationella engelska och det gick skapligt. På eftermiddagen hade vi ingen profil så jag och Emma började gå hem till Bella istället för att vänta på bussen. Det slutade med att vi gick hela vägen hem till Bella, ca en halv mil, och jag måste säga att converse kanske inte är dom bästa skorna när man är ute och går det känns i fötterna nu. Vi gick skogvägar en bit för att slippa stora vägen. Hos Bella sydde och grejade vi med lajv kläderna och så tog vi en paus och bakade chokladbollar.
Jag tog nyligen en dusch och nu sitter jag och kollar på min bror som spelar Skyrim. Jag måste säga att jag passar på att njuta av duschen nu innan vi åker bort, hehe. Nu ska jag snart lägga mig och läsa klart min andra världskriget bok och kolla på Hem till gården. Får njuta extra av det nu också. Kommer ju missa några avsnitt när jag är borta, och jag har faktiskt bara missa några få avsnitt sen jag började titta för något år sen, hehe. Ska njuta av min underbara säng också ♥

Mitt lilla troll på väg hem genom skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0