A lot going on

Tjenare! Igår bloggade jag ju inte alls utan när jag kom hem från Bella så gick jag helt in för läxorna. Jag kämpade i många timmar över att läsa ut boken som vi skulle berätta om idag. Jag låg i timmar och läste och så skrev jag berättelsen också. Jag åt och duschade såklart men förutom det så gjorde jag bara svenskan. Det gick bra idag, jag har fortfarande ca 30 sidor kvar men jag kunde snacka om boken iaf. Idag har jag haft en helt chill eftermiddag, mest softat framför brasan, kollat på olika program och druckit kaffe. Så skönt att inte behöva göra några läxor.
Idag efter skolan när jag och Emma väntade på bussen kunde vi inte stå emot frestelsen så vi gick till Saigon och delade på en box med nudlar, kyckling och grönsaker. Det var en så trevlig kille i kassan. Dom brukar hålla konversationen kort men han skämtade och berömde Emmas dreads. Kul med trevlig personal!

Imorrn slutar vi halv 1 och vi tänkte dra hem till Bella och sy. Det är en hel del pågång just nu med Lajv som vi åker på nästa vecka, och olika nationella prov och födelsedagar. Vi måste få klart grejerna inför Lajv, men vi har Spexfoto med klassen imorrn vid 2 så vi får vänta. Klassen har bestämt att vi ska "klä ut oss" till oss själva om 10 år. För att göra det lite roligare så ska vi väl överdriva antagligen, t.ex att man klär ut sig till doktor, fotbollspelare, hollywood fru, uteliggare. Ah något kul, men jag kan inte komma på något! Tar gärna emot tips. Men sen ska jag ju ha det hemma också.. tänkte pröva lite kläder nu. Me än så har jag inte att säga, nu ska jag ta en dusch. Hörs imorrn!


Har inget bättre att komma med..Händer inget spännande jag kan fota.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karhu

fin bloggdesign! :)

2012-04-18 @ 20:34:14
URL: http://karhuside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0