Helgen-Trädgårsmässa, Film tittande och barnkalas.

Ciao! Vilken snö det var nyss! Tyckte det var lite härligt så jag sprang ut och ställde mig i snön, som dessutom var stora som hallon! Har inte bloggat så mycke de senaste dagarna, beror dels på att jag inte har orkat sitta så mycket vi datorn och dels på min nya telefon. Har inte fått simkortet än men jag kan ju fortfarande använda wifi, så kollar facebook och mobilbloggar från mobilen. Men nu så nu blir det långa inlägg med bilder!
Igår kväll åkte jag ju till Bella. Hon ringde och frågade om jag ville komma, så jag la HP åt sidan och hoppade in i duschen. Hos henne så snackade vi, åt lite kladdkaka och kollade på film och sen poppade popcorn och tittade på en film till.
Vi såg först på "Friends with benefits" och sen "Reckless". Båda var bra men jag  föredrar nog FwB, kanske bara för att jag var på humör att se något lättsamt. De flesta har nog hört talas om Friends with benefits med Justin Timberlake och Mila Kunis, som handlar om att dom har sex utan relation eller känslor. Var en skämtsam, roligt, bra, lättsam film..aja vet inte vilka ord jag ska förklara den med, men den var bra iaf. Reckless var typ raka motsatsen den var konstig, deppig, bra, djup, speciell, lycklig. Ja, den var lite allt möjligt men mest speciell. Den handlade om en kille som hade ett spöke som kompis och hans favorit sysselsättning var att gå på begravning. På en begravning träffar han en tjej med cancer som vet att hon kommer dö snart och så umgås dom, blir kära, är lite allmänt konstiga. haha, bra beskrivningar tycker jag.
Idag gick vi upp och åt frukost, sen gjorde jag mig i ordning och blev hämtad. Jag och Anton åkte på kalas hos våran bror. Han fyller 35 nästa vecka och hans son William fyller 3, så det var massa par med deras barn och massa släktingar. Barn överallt kan man säga. 
Har varit hemma och tagit det lugnt i några timmar nu och det tänker jag fortsätta med. Kanske kolla HTG eller film. Bloggar mer senare med bilder från Trädgårdsmässan i lördags ♥

Sprang ut och fotade lite efter snön förut:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0