Back 2 school

Hej! Jag har försvunnit lite från bloggen idag och det beror på att sen jag kom hem från Bella så har jag legat och läst i flera timmar. Jag har gjort en bra insats idag, jag har läst typ 90 sidor men det spelar ingen roll om jag ligger och läser hela natten för jag kommer ändå inte bli klar med boken till imorrn. Jag har läst till ca sida 300 men boken har 550 sidor och liten text så jag är ju inte klar på långa vägar endå. Vi ska också ha skrivit klart uppstatsen till imorrn och det har jag inte heller gjort. Jag sätter ofta höga krav på mig själv och är riktigt besviken på mig själv att jag inte gjort klart något av dem till svenskan imorrn. Varför har jag inte läst varje dag på lovet? Varför skrev jag inte i början på lovet så kunde jag vart lugn nu? Aja, det blev ett väldigt tråkigt inlägg och nu ska jag gå och sova. Kommer ju ändå inte bli klar med boken och jag är förkyld så måste sova. Vi hörs imorrn, god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0