Bara en tanke

Förut idag när jag och Anton kommit hem med bussen och satt och åt kräm med mjölk och crunchy så blev vi lite chockade. Jag vet att chrunchy är onyttigt men inte så onyttigt! Vi kollade på paketet och kom fram till att i ett paket med sån crunchy på bilden (fast all chrunchy är mer eller mindre onyttig) innehåller över 3000 kalorier! Okej man äter ju aldrig ett helt paket men endå! En påse chips är alltså mindre kalorier än ett paket chrunchy.
Och ändå äter jag det nästan varje morgon, om jag inte äter flingor, och jag kommer nog inte sluta heller.. Men bara en tanke liksom.. Jag är inte fixerad vid min vikt men man försöker ju äta någe sån där hälsosam mat.

Japp, men nu ska jag sova. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0