CJs

Här kommer lite inspirations bilder i festival stil. Tältet är ju ur gulligt och så mysigt och om det vore min stil, om jag vore lite mer modig och om jag trodde jag skulle passa i det så skulle jag skaffa sånt hår som på bilden. Så fint. Jag tycker dip dye oftast är supercoolt men att ha flera färger är snäppet snyggare. Jag älskar att det är massa olika färger t.o.m ljusgult. 
Den mesta inspirationen får jag från CJS, jag tycker hon lägger upp massor av fina bilder både som hon tagit själv och bilder som dessa inpirationsbilderna. Hon skriver inte så mycket utan lägger mest ut bilder, vilket är skönt eftersom de andra bloggarna jag läser är sånna som skriver massa.

Nu ska jag äta resten av  B&J's glassen och kolla på BB, ha en fin kväll ♥








Cath Kidston Retro-Inspired Tent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0