Flowers, flowers, flowers..

Hej! Nu tänkte jag slänga in lite bilder från trädgårdsmässan och säga god natt. Har legat och slöat, kollat på HTG, ätit knäckemacka och druckit te. Har ett avsnitt kvar sen ska jag läsa Harry Potter, tog upp läsningen igår men hängde inte riktigt med eftersom det var någon månad sen jag läste. Så jag läste om lite men idag ska jag fortsätta på rätt ställe.


Har inte så mycket att säga om trädgårdsmässan. Men man strosar iaf runt och köper blommor, inredningsgrejer, mat, choklad osv. provsmakar, fikar, köper lotter, vinner, lyssnar på föreläsare. Jaa mn gör lite allt möjligt och som vanligt när vi(det var jag,Emma,mamma och hennes sambo. Men syftade mest på mig och mamma..) går på trädgårdsmässan så kommer vi hem med en del grejer. Vi hade 5 eller 6 kassar tror jag. Jag fotade ju det vi köpte men det var inte allt, det var mer blommor. Det fina arrangemanget vann mamma jag och chokladen är också min, fast den kostade 50 spänn däremot..Man må bli halvt ruinerad men choklad, speciellt från engelbrekts choklad, är ju så jäkla gott och detta är typ min favorit choklad!
En sak till, idag har våran kåta ettårs jubileum! För det var på t.mässan förra året som vi impuls köpte den, hehe.

God natt♥
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0