Fredag 13 April


Hej! Jag har inte märkt att det är fredag den 13 idag, förutom att jag känt mig redigt förkyld så har det inte varit något fel på dagen! Blev ingen idrott imorse, vi hade hemkunskap vilket är kul, vi klarade oss igenom Tekniken och Fysiken och vi köpte Ben och Jerry's på stan. Jag har haft huvudvärk hela dagen men den har minskat lite, fast jag är fortfarande lika snorig.. Ikväll blir det att bara slappa i soffan med min glassburk. Ska sova i tid idag så kanske jag känner mig piggare imorrn för då ska jag till Bella och vi ska fixa med Lajv kläder och planera mat och laga tältet osv. Vad ska ni hitta på ikväll?

Köket på bilden har inget med saken att göra men jag tycker det är så himla fint! Det är från filmen It's Complicated som jag berättade om här om dagen. Hela hennes hus är superfint med en egen stil. Jag inspereras ofta av hus i filmer. Några andra fina hus och lägenheter är med i filmer som "Because I Said So", "PS. I Love You", "Sex and the City", "Life as we know it" osv. Nu ska jag snart hämta glassen och krypa upp i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0