Happier todaaaay

Ciao! Idag är jag gladare, jag skrev ju inte så mycket igår för att jag kände mig stressad över svenskan. Nu är jag lättad för hon berättade idag att vi har till på måndag på oss att skriva klart och läsa klart.
För att jag inte ska sitta på söndag kväll och inte läst klart då heller så har jag bestämt att jag måste läsa ca 50 sidor per dag. Så innan jag får kolla på mina tre Hem till Gården avsnitt och ett Big Brother så måste jag läsa.

Det var inte så jobbigt med första dagen i skolan faktiskt, blev lättad över svenskan också. Sen hade vi en väldigt lång lunch för idrottsläraren kom inte och fotot jag kanske pratat om(?) blev inte heller av. Jag och Emma fick gå tidigare så vi hann med bussen och nu sitter jag här! :D

Jag tänkte i ett inlägg senare berätta vad vi gjorde hos Bella och vad vi såg för filmer, hörs senare!

Kunde inte vara så seriös på bilderna men kände att jag var tvungen att ha lite bilder så knäppte några lite fort med web kameran:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0