HAPPY EASTER

Nu har jag tagit en paus från mat fixet för att smita och blogga och lyssna på musik. Är så skönt att man inte längre bara kan lyssna på en låt 5 gånger på spotify, utan att dom fixat tillbaka så man kan lyssna obegränsat igen. Så nu är alla mina slut lyssnade låtar tillbaka*happyface*

Man skulle kunna tro att det bor två små barn hemma hos oss, äggmålning och äggletande. Kul att vi är 16 och snart 19, hehe. Nu på eftermiddagen har vi mest fixat med maten, vi har massor med god mat! Jag är dock inte så hungrig så vi får se hur detta ska gå.. Tänkte lägga upp bilder på all mat och efterrätten senare, kanske borde starta en matblogg?? Känns som jag bara lägger upp bilder på ätliga saker, haha.

Här kommer lite bilder från äggmålningen. Såklart hade vi påskmust och godis till detta. Vi fick även varsin trisslott i äggen och jag, med min vanliga tur, vann inget men Anton vann faktiskt 150 spänn, inte dåligt ;)
Gör ni något speciellt denna dag? :)

Anton tog det på allvar och var duktig.







Kommentarer
Postat av: Emma Svenson

Sv: Lite därför jag vill se den^^

2012-04-07 @ 17:16:32
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0