"It's Complicated" & "Closer"

I måndags sov jag hos Bella, även fast jag kände mig lite hängig. Men vi tog det bara lugnt, spelade ett sällskapsspel och såg på film. På kvällen såg vi Closer, båda filmerna var bra men jag föredrar nog It's Complicated för Closer var lite för mycket fram och tillbaka. Den var bra och jag gillade att det var tre så pass bra kända skådespelare, Julia Roberts, Natalie Portman och Jude Law i huvudrollerna. Och så var det ju en till skådis för det var fyra personer i huvudrollerna. Men den var som sagt lite för framochtillbaka, vem av dom ska jag vara tillsammans med? typ.
It's Complicated har jag sett en gång förut och jag gillar verkligen den. Den är bra och rolig och jag gillar Meryl Streep. Jag gillar att huvudrollerna är "äldre" att det inte är så unga skådespelare för jag tycker sådana romantiska komedier kan bli så tråkiga men denna film är grym. Hon har ett så underbart hus också, haha. I vissa filmer glömmer man nästan att följa med i handlingen för att dom har så fina hus eller lägenheter, i alla fall jag^^ It's complicated såg vi  på morgonen. Som jag visade på bild så gjorde vi en stor frukost med yogurt, macka, ägg och kaffe. Och så gick vi upp och åt till filmen.

Jag rekomenderar båda filmerna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0