Måndag 9 april

Hej! Emma har precis åkt hem och jag tänkte duscha men det går inte för vi grejar med vattnet..Så nu ska jag titta lite på "Life as we know it" som tidsfördriv.

Igår komma Emma hit vid 9 och sen eldade vi i kåtan. Vi tog med julmust och lite godis ut och låg med varsin filt och tog det lugnt, vi snackade, läste och lyssnade på elden. Sen skulle vi ha tittat på film men vi var trötta och gick och la oss i stället. Nu på morgonen låg Emma och läste ganska länge medans jag halvsov och smådrömde.
Asså det är konstigt hur man kan blanda ihop massa grejer som man pratat om eller som har hänt och så gör man det till en dröm. Min dröm var väldigt rörig och ofta tycker jag att mina drömmar är lite som Alice i underlandet. Utan speciell mening, utan hon går mest runt och träffar konstigt folk, haha. Vi åt en sen frukost och Nu ska jag kila, ska ta vara på dessa idag och imorrn för sen börjar ju skolan. Synd att jag känner mig som en zombie då, man ska inte titta på film mitt på dan.. Nu ska jag gå och se mer film haha. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0