Mer film

Kör min egen lilla film kväll här. Såg först på "I Don't know how she does it" och det var en ganska bra drama, komedi, romantik film. Fick dåligt samvete för att jag laddade ner den så tvingade mig själv att se en film jag har. Hade inga filmer jag inte sett så tog en klassiker. Sex and the city. Gillar verkligen det gängen och filmen är lite feel good, men däremot lång så jag kanske inte ser hela. Äter kokostoppar och nu ska jag öppna en påse cashewnötter, mums. Har ätit lite godis också..

Slänger in lite bilder jag tog förut idag när jag gick en liten promenad över gärdet. Som ni ser så har jag fått en liten thing för det här med retro cam och jag tar alla mina bilder så typ.. Ha en trevlig kväll ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0