Onsdag 4 april

Hej! Jag skriver inte så mycket just nu och det beror dels på att jag inte har så mycket att säga och för att allt känns lite halv depp(hänt en sak med våran granne). Men tänkte att det var dags att titta in lite.
Igår tog jag ju bussen till Emma för film kväll/natt. Vi såg 3 filmer och en av dom var 3 timmar. Vi började med Three musketeers sen blev det Flickan som lekte med elden och sen Master and commander. Nästa på tur var Creation(som är med på bilden, men det är däremot inte flickan som lekte med elden) men dit hann vi aldrig. Vi höll på att somna i mitten på Master and commander så vi gick och la oss och såg klart den idag när vi åt frukost :) Både jag och Bella åkte hem ganska tidigt, jag tog bussen. 
När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på HTG med katten på magen. Sen har jag också bakat idag, det blev kokos toppar och vårrutor. Jag älskar verkligen kokos och det är ju typ bara kokos i kokostoppar, mums!
Vet inte vad jag gjort resten av dagen..snart blir det käk iaf och sen vet jag inte. Vi hörs senare ♥

När jag satte mig vid datorn tidigare idag skulle jag egentligen blogga men insåg att jag inte hade några vettiga bilder och så kan man ju inte rå för att tänka: Äh, det är ändå inte så många som läser.. Man får inte så mycket motivation, men jag kollade statistiken och det var fler än jag trodde de senaste dagarna! Blev lite glatt överraskat, och även om många läsare gör det hela mycket roligare så är det ju ändå att skriva som jag tycker är kul.






om ni ser någon rulla förbi så är det jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0