Påskmat round 2

Snart blir det påskmat round 2 och jag är ännu mer sugen idag, mums va gott det ka bli! Kom nyss in från kåtan som jag och min bror har städat. Ikväll hade jag tänkt elda i kåtan men Bella kunde inte, men vi får se det kanske bara blir Emma och jag. Nu ska jag käka sen måste jag lägga mig och läsa i min bok!


Har inget med saken att göra men det fick bli en HP bild eftersom jag inte har några lämpliga.
Jag tycker den är klockren men jag fattar inte det med tiaran och den speciella koppen..?
Kan inte komma på vad dom menar med det.. 

Kommentarer
Postat av: Emma Svenson

Rowena Rawenclaws tiara som han har som horrokrux, och Helga Hufflepuffs bägare, som han också använder som horrokrux tror jag de syftar på^^

2012-04-09 @ 18:40:41
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0