Pearl sugar

Hello! Jäklar vad mätt jag är just nu! Idag fyllde Ove år och vi har käkat potatisgratäng & kött följt av chokladtårta. Inte helt fel. Efter skolan idag blev det en sväng upp på stan med Emma och jag hann hitta en present till min mamma som fyller år på tisdag. Men dagens högdpunkt måste ändå ha vart dansen! Vi hade dans på idrotten idag och jag tyckte det var riktigt kul, även om vi bara körde vals, foxtrott(stavning??) och bugg. Men jag gillar verkligen dans och även om typ alla är nervösa och handsvettiga så tycker jag det var så kul så jag tänker inte på sånt.
Om det endå fanns folk i min ålder som går till dansbanor så skulle jag definitivt hänga där! Men folk gör ju inte riktigt sånt längre och det är ju inte så kul att dansa med pankisarna..
Igår bloggade jag inte men vi var hos Bella och sydde fast vi klickade igång en film så det blev inte så mycket gjort, hehe. Vilket väder det var igår också! Jag uppskattade inte snön så mycket men haglet var lite härligt,det såg precis ut som pärlsocker. Speciellt när det landade i Emmas lurviga dreads, då skulle det kunna vara en bulle, haha. Nu ska jag kolla klart på ett program och sen ska jag sova.

Chockladtårta:






Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en bra torsdag! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-04-18 @ 23:31:50
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Max Larsson

Haha!! Bulle!^^

2012-04-19 @ 11:59:43
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0