Prayer for the weekend

Hej! Det är så underbart med helg och jag sitter i pyjamas och syr på min troll jacka medans jag kollar på HTG. Är ensam hemma för stunden men på eftermiddagen ska min familj äta på resturang. Efter det kanske jag åker till Bella en stund vi får se.
Igår morse vaknade jag 10 minuter innan bussen gick men jag hann med den! Hann gå upp, klä på mig, lägga ner gympa kläder, platta luggen lite slarvigt, göra frukost som jag tog med mig, allt det på 10 minuter. Vanligtvis brukar det kunna förstöra hela dagen om man fick stressa ihjäl sig på morgonen men dagen flöt på som vanligt. Efter skolan igår så blev det en snabbis upp på stan med Emma för att hämta ut hennes telefon på lagning, sen åkte jag hem till Bella en stund och sydde och drack varm choklad. Känns som det är allt jag säger nu för tiden, att igår var vi hos bella och sydde. Men nästa vecka åker vi ju så det är därför.
Nu ska jag slappa vidare, ha en bra lördag!

Har på mig min klasströja som vi fick häromdagen. Sluta 9:an tröja som jag kallar det.
Jag ser inte alls nyvaken ut! Fast jag vaknade faktiskt vid 9..







Kände att jag var bra på att hålla upp den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0