So the evening came, and swept the day away

Hej! Jag är happyface för mitt nya simkort kom med posten nyss, så nu är min nya telefon komplett och jag kan smsa hur mycket jag vill :D Idag har varit en sån dag då jag inte gjort något vettigt alls. Jag tog sovmorgon, åt frukost, kollade HTG, läste Harry Potter, kollade på ett program till, läste lite till, kollade på ett trädgårdsprogram, åt nudlar med mamma osv. Har alltså varvat tv tittande, HP, och lek med mobilen. Tänkte att jag kunde ta en promenad förut men kände inte för det, speciellt inte med tanke på att det är ganska kallt och ligger snö på backen här och där. Blev inte mycket av denna dag men så är det ibland, helt plötsligt blir det kväll.
Och nu? Nu blir det mer HP.
Vad har ni gjort en måndag som denna?


En bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0