Söndag 8 april

Hejsan! Har just käkat frukost och nu tänkte jag kolla på ett avsnitt Top model Sverige som jag just börjat se. Jag går runt och känner mig små deppig och det brukar jag ofta göra när lovet börjar ta slut. Att jag inte hunnit med så mycket och att jag slöat för mycket, men jag kommer ju få mer gjort idag och jag inte tänker så...
Jag har lite läxor att ta hand om också..Måste läsa i min Andra världskriget bok för jag har typ 400 sidor kvar, och så måste jag skriva en novell om andra världskriget. Idag kommer jag nog inte ta tag i läxorna utan idag står städa kåtan på listan och så har jag försökt få tjejerna till att vi ska elda i kåtan ikväll men jag har ine fått klartecken från dem.

Igår bloggade jag inge mer men nu kommer bilderna på maten och efterrätten, hehe. Igår kollade jag, mamma och Anton på en film. Det blev Black Swan för mamma har velat se den länge, men det var inget för mig. Den var bra men den var liksom rörig, obehaglig och förvirrande. För hon var ju typ scissofren(stavning??) och hon gick ju hårt in i rollen som svandrottning och så hade hon en väldigt konstig mamma. Senare frammåt klockan 12 fick jag oväntat besök. Tim, Max, Rasmus och Linus kom egentligen för att hälsa på Anton men jag fick ju också besök, kul att se dem :)

Vi hade massa god mat. Omelett, paj, lax, sill, köttbullar, kallrökt fläskfile, ägghalvor, sparris inlindat i parmaskinka osv. Och så åt vi dekorerad kladdkaka till efterrätt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0