Time changes

Hello! Jag hade jy en blogg ja..Ne men det har varit en del att fixa med inför lajvet och imorrn åker vi. Efter skolan kommer vi åka till Bella och packa in allt i en kärra och oss i bilen och sen bär det av mot västerås.
Idag var vi på bio med skolan och såg "Jag saknar dig". Det var dåligt skådespeleri men den var fin endå och jag grät MASSOR. Sen var vi och handlade mat till Lajv, annars har det inte hänt så mycket spännande.

Just nu är jag trött och har mycket att tänka på så jag tänkte titta på HTG i sängen och njuta för det kommer jag sakna. Har inte så mycket att berätta mest att det kommer bli tyst på bloggen i en vecka, kan inte mobil blogga heller för har bara med mig min gamla knapptelefon. Men ni får har det så bra så hörs vi om en vecka.
God natt ♥

Vad mycket det regnar hela tiden förresten, mysigt men kanske inte när vi bor i tält i skogen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0