Torsdag 12 April

Hej! Detta är en sån dag då jag inte har något speciellt att blogga om och inga bilder. Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, Bella är fortfarande sjuk och Emma åkte hem efter lunch. Så istället för att ha musik profil där jag, bella och emma brukar spela gitarr och sjunga så hade jag bild profil med Izabell, trevligt. Skickade in en krönika jag har skrivit också, till en tävling där man kan vinna en ipad. Jag gillar verkligen att skriva så det är klart att jag måste ge tävlingen en chans.
Förut när jag kom hem så åt jag och kollade på big brother sen kunde jag inte mot stå glass och kiwi, mums.
Jag borde verkligen läsa i boken och göra matte läxan men jag vill verkligen se HTG så nu ska jag göra det, hörs mer imorrn och då är det fredag, yes! ♥

Nyss när jag satt vid spotify så fick jag lust att lyssna på Gavin DeGraw. Det var längesen och man blir så glad av hans glada låtar. Okej denna är ju inte så glad men den låter glad i melodin och jag älskar pianot i refrängen. Haha blev ganska många glad där. Ganska så poppigt men han har så bra röst och framförallt texter!
Sen kanske han inte är så snygg heller men jag är ju ingen liten flicka som lyssnar på någon för att personen är så snygg. Han är ju gullig på något sett och återigen, rösten och texterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0