Closing time

Middagen var riktigt god och nu börjar mättnaden lägga sig. Vi åt på en grekisk kolgrill och det var riktigt gott och jag blev supermätt! Jag åt grillspett, pommes, tzatsiki och sallad och efter det blev det glass.
Ikväll borde jag städa mitt rum så jag har det gjort innan jag åker men jag vet inte om jag orkar. Plockar med lite grejer och tvätt och sånt och så sparar jag nog dammsugningen till imorrn..
Blev inte att jag åkte till Bella men ska dit imorrn vid 10 så jag tror vi hinner en del imorrn endå. Nu ska jag slappa sålänge bjuder jag på en bra låt. Vet inte exakt vad det är med den jag gillar, har inte hört något annat med detta band och texten är inte så innehållsrik men jag bara gillar känslan med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0