tAkiDA konsert

Hej! Jag började på detta inlägg på förmiddagen och har fortfarande inte gjort klart det. Aja, jag glömde bort det ett tag där..
Glad påsk! Idag åt jag en ganska sen frukost, sen har jag och min bror letat ägg och sen har vi ätit godis och målat ägg. Vi håller fast vid traditionerna haha. Nu ska jag ta en paus från ägg målandet och kolla på "En plats på landet" som handlar om husletande i england ♥


NU kommer bilderna från Takida konserten som vi var på i förr går. Vi var i stan lite innan 6 och klockan 7 släppte dom in oss. Vi tänkte skynda till scenen så vi kunde stå längst fram vid kravallstaketet men det var obligatorisk garderob så vi fick stå i kö för att lämna in jackor och väskor. Men vi stod långt fram ändå och jag kunde luta mig mot staketet. Fast blev lite förbannad på en tjej som stod bredvid mig. Hon och hennes tre kompisar tog enorm plats så vi blev ihoptryckta medans dom kunde röra sig fritt, hon liksom knuffades. Sen sa hon "vad skönt det är att kunna stå längst fram utan att behöva trängas". Blev så trött på henne haha, men hon gav mer plats när det började. Dom körde både gamla och nya låtar, typ 16 låtar eller nått. Dom kom upp lite sent på scen så dom var klara lite innan 10 och då tog vi en buss till Izabell. Vi åt tacopaj och kollade på en film, War horse. Grejen var den att jag slumrade till några gånger och jag kämpade verkligen för att hålla mig vaken. Det var underbart att få sova när filmen var slut. Jag vaknade före dem och låg och väntade, sen blev det frukost, big brother och hemfärd.
Konserten va i alla fall riktigt bra, tyckte den var ungefär lika bra som konserten i somras. Lite svårt att jämnföra. 

Ville få med mig han som spelar keybord och cello men han stod på andra sidan scenen. Han spelar ju cello i You Learn, som jag lovar att alla hört.
























Kommentarer
Postat av: Emma Svenson

är war horse bra? Har tänkt se den skitlänge^^

2012-04-07 @ 15:23:25
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Max larsson

Önskar jag också hade en sån familj.. :( Men ägg letande och ägg målning och allt sånt men så är det tyvär inte.. :(

2012-04-07 @ 15:47:16
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Max svar: :/ Vi gör roliga saker på påsk men jag tycker faktiskt inte vår familj är så rolig..

2012-04-07 @ 16:41:20
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/
Postat av: Max larsson

Äru skön eller? :O Du vet inte vad som är roligt isåfall :)

2012-04-07 @ 22:55:32
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0