500 days of summer

När jag kollade på filmen 500 days of summer med Zooey Deschanel och Joseph Gordon-Lewitt så fastnade jag lite  för låten som spelades under eftertexterna. En glad liten truddelutt framförd av några killar med väldigt gulligt uttal eller vad man ska kalla det. Gör mig lite gladare denna morgon.
Idag har jag tagit mig upp, käkat frukost, bytt plåster (aj!), legat oxh läst massa Harry Potter och slö tittat på TV. Jag kan inte riktigt göra så mycket, men jag ska väl packa lite i eftermiddag tror jag. En tanke slog mig, att även om man inte är så aktiv i vanliga fall så märker man hur mycket man faktiskt rör sig när man inte har skadat sig eller är sjuk eller nått, nu blir jag så rastlös. Ne nu ska jag fortsätta smågråta till extreme home makeover.



Videon är inte något speciellt med dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0