BEA

Japp för några år sen, okej typ i 6:an, kallade vi oss för Bea...Bella, Emma och Agnes haha.
Jag kom i alla fall nyss hem från Marieberg, eller ja IKEA snarare. Igår så sydde vi lite, drack glögg och blev fast i en hage med kor. Haha varför vi drack glögg var för att vi blev sugna på det och hittade massa i källaren och sen skulle jag och Bella ut i skogen och leta kottar och på tillbaka vägen så blev vi omringade av tjurarna(dom hade inga spenar..) i kohagen vi gick igenom. När Emma åkt hem gjorde jag och Bella mat och sen satt vi och pratade med Elina och Hendri, och på kvällen kollade vi på Iron Man 2 med Mårten.
Idag blev det en snabbis för köpa skor till Bella och sen fika, äta korv och längta efter att flytta hemifrån på IKEA. Snart är helgen över...Men det händer mycket nästa helg som jag kan se fram emot.





En bild från skolavslutningen och en från ett kaffeställe i Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0