Confused

“Imperfection is beauty, madness is genius and it’s better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” – Marilyn Monroe
Lite visdomsord från Marilyn Monroe som jag just läste, väldigt sant.

Det är mycket tankar som snurrar i huvudet nu, mycket funderingar runt skolan till exempel. Jag kommer självklart förändras nu när jag börjar skolan. Jag är ju som mest mig själv när jag är med mina andra halvor och jag har ju aldrig börjat eller gått i en skola utam dom. Det är inte det att jag är rädd, jag tycker det ska bli spännade, men det kommer bli svårare. Och även om det låter klyschigt, så har jag tankar om livet.
Jag har i alla fall just sett "Den flammade bägaren", väldigt trevligt. Jag funderar på vad jag ska hitta på nu, jag är så trött att jag skulle kunna somna nu eftersom jag bara har latat mig hela dagen. Jag behöver komma ut, få luft, så jag antar att jag ska göra det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0