Dragonfly

Ciao! Har just ätit en god och välbehövlig middag och läst massa sidor Harry Potter. Hos Bella så har vi bland annat tittat på en film som heter "A Dangerous Method" med en sinnessjuk Keira Knightley som var speciell men bra. Sen har jag hjälp Bella packa till hennes camping inatt och så har vi suttit och druckit te och pratat på som tokar långt in på natten.
Som jag berättade igår så har Emma åkt bort med sin familj i några dar, Bella har åkt till en camping över natten och jag åker till min mormor på fredag morgon. Är inte så pepp på att sitta fast i en bil med min familj för att sen vara fast i en lägenhet med dem. Fast det ska bli skönt att åka bort en stund och träffa mormor. Nej, det är riktigt fint väder ute nu så jag ska snöra på mig skorna och dra ut på en rask promenad fort innan jag ändrar mig!





Har är två bilder jag knäppte här om dagen som jag är ganska nöjd med. Svårt att få en trollslända på bild men jag hann ta denna bild, som lyckligtvis blev bra, innan den flög iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0