Driving home when the sun's coming up

Det blev väldigt ensamt i min säng och mitt rum nu när dom åkt men vi hade en väldigt soft natt. Det började med att Emma, Bella och Izabell kom igår eftermiddag och vi eldade och grillade och hade det mysigt. Sen frågade vi om Max, Rasmus och Linus ville komma och umgås och det gjorde dom så vi satt och eldade framåt kl 3. Sen där mitt i natten är vi alla väldigt hungriga och nån får idén om att åka till natt öppna donken i stan. Jag måste säga att det är väldigt mysigt att sakta åka epa i soluppgången. Vi va hemma hos mig igen vid 5-6 då min familj gick upp för att åka till jobbet och vi så småning om går och lägger oss. Vi försökte trycka ihop oss så gått det gick och vi halvsov någongång mellan 7 och 11 på morgonen, och ändå sitter jag nu och bloggar och är inte tröttare än vanligt..
En så seg dag som idag har jag nog knappt aldrig haft, Izabell åkte hem innan vi la oss och Linus drog vid 9 eller nått, vi andra låg och drog oss och småpratade i sängen hur länge som helst. Vi käkade lite frukost, städade i kåtan, låg antagligen lite mer i sängen och vid 3 åkte Emma och sedan Bella. Jag, Max och Rasmus låg och slöade ännu längre i sängen.....Ne nu ska jag krypa ner i sängen och försöka njuta av att inte dela den med två andra...Fast själv skulle jag kunna tänka mig sällskap lite oftare ;)



En bild som Izabell tog innan vi käkade på donken. Ser inte alls tillgjort ut när vi alla sitter på Max flak som om vi ska ta ett familje porträtt..Å zombie ögon också haha.

Kommentarer
Postat av: Izabell Fucking Awezome Johanzzon!

För fin bild ju! :D hahha zommmbieeezzz!

Svar: Yes, super heta zombies! :D
Agnes

2012-08-20 @ 19:09:40
URL: http://bellz.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0