Finally home now!

Kom nyligen hem och har redan parkerat i soffan med dom sista godisbitarna och 5 avsnitt HTG. Så soft att vara ensam hemma just nu, jag är så jäkla seg i kolan och lite trött på alla. Orkar inte förklara så noga men det var bra i Ånnaboda i alla fall. Många är sociala i klassen och man märker att alla försöker lära känna alla, vilket är väldigt kul!
Vi har haft några trevliga pratstunder och lekt en del(!) lekar. Det är så skönt att vara hemma nu för även om jag känner att det finns folk jag kan hänga med i klassen så har jag inte klickat speciellt med någon. Jag är så van vid att ha Bella och Emma som jag kan vara mig själv fullt ut med( Jag är ju mig själv nu med men lite mer en tillbakahållen verision av mig..). Jag kan också lugnt säga att det är skönt att vara själv nu för vissa var lite barnsliga enligt mig..

Jaja nu ska jag softa innan min familj kommer hem, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0