Fredag kväääll

Vad det har regnat idag! I alla fall ett tag och det var såklart precis under tiden jag skulle vänta på bussen..Jag gjorde som alla andra och tog skydd på krämaren, fast jag gick upp till Wayne's och drack en Chai Latte i min ensamhet. Idag har varit en ganska lugn dag men vi fick inte vårt schema som jag hade sett fram emot för det var inte färdigt. Jag träffade inte heller Emma och Bella för dom åkte inte bussen.
När jag kom hem har jag bara latat mig i soffan och druckit kaffe ;)



Förutom att dricka Chai latte så gick jag och tittade och längtade efter att få läsa Game of Thrones böckerna. Och störde mig på att det finns 6 böcker på engelska och bara 3 på svenska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0