Fun cleaning

Har precis städat på skrivbordet på datorn, slänger in massa bilder och anteckningar tills man inte ser bakgrunden längre men nu har jag gjort fint. Har lagt alla filmer i en mapp också, och på tal om film så tänkte jag klicka igång en film. Men först ska jag ta en dusch som jag har längtat efter hela dagen. Mitt hår kanske inte är så kaos på bilden men det har det verkligen varit innan, jag har haft det i bulle på dagen och flätor på natten nu i några dygn så Bella fick nästan en chock när jag släppte ut det haha. Btw så ska jag ta och färga det snart, exciting!



VARFÖR gör jag alltid den grimarsen? Jag stör mig på det men ändå gör jag den och kommer fortsätta med det haha.

Kommentarer
Postat av: Rasmus :D

du tittar på film rätt ofta va? mysigt :)

Svar: Haha aa typ varje dag^^ Älskar ju film, både själv och med sällskap! :)
Agnes

2012-08-26 @ 20:18:12
Postat av: rasmus :D

Hihi jag med! :) fast kollar verkligen inte varje dag men det är sjukt
Mysigt när man är ensam hemma :3

Svar: Lite läskigt när man är ensam hemma ju :3
Agnes

2012-08-26 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0