Granar så långt ögat når













Här kommer lite bilder från Värmland, som snarare borde heta Granland. Det finns fler bilder men jag tyckte detta fick räcka för stunden. Det finns en hel del sjöar och miljontals granar där och vi var vi ett utskikstorn där man såg, åter igen, massa sjöar, granar och hela Arvika. Maffigt, tyvärr är jag för höjdrädd för att gå hela vägen upp i ett så högt torn, men det var inte min bror( jag gick dock till första våningen..). På tal om höjdskräck så gick vi även över denna hängbron som var en aningen läskig. Anton tyckte det var kul och hoppade och sprang på den, så där som killar kan bete sig.
Det vär väldigt högt, så jag däremot hasade långsamt över med händerna på räcket och blicket frammåt, men jag tog mig över både dit och tillbaka! Nu ska jag fundera på vad jag ska göra resten av kvällen..Kanske inte har något bättre för mig än att blogga ännu mer..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0