Happy evening!

Jag är ganska glad av någon anledning, jag springer runt och babblar, sjunger och snackar engelska haha. Jag tycker det är så roligt att prata så mycket engelska som möjligt när man knallar omkring hemma. Jag har det i alla fall ganska mysigt ikväll, jag har käkat lite, duschat, mamma har tänt en brasa och nu ska vi dricka kaffe och äta cocostoppar som jag just bakat! Så jäkla gott, har gått och varit sugen på det hela veckan.
Imorrn slutar jag tidigt och sen får jag träffa Bella och Emma för vi åker samma buss!
Bjuder på en bild från i tisdags morgon på lilla mig, nu: COCOSTOPPAR!


Kommentarer
Postat av: bella

förlåta att vi inte åkte tidiga bussen idag :'( vi hade fått springa som skollade troll och vi hade möjlighet att bli hämtade istället :/ men du kommer till mig imorgon hoppas jag! vid lunch/förmiddag? :D saknar dig<3

Svar: Det är lugnt^^ Det är ju skönt att åka bil^^ Men Emil hann faktiskt med bussen :)
Agnes

2012-08-24 @ 17:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0