HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT DOESN'T WORK HARD

Hej igen, kan stolt berätta att jag just varit ute på en Powerwalk! Okej den var inte så lång, men det var mycket power. Varvade jogging med att gå raskt. Och så trotsade jag vädret, jag tvekade först eftersom det dugg regnade redan när jag skulle gå. Har tagit en snabb dusch, käkat lite vattenmelon och nu ska jag acceptera att det inte händer något ikväll genom att kolla på Shrek! Kollade ju på första filmen med Bella och Emma för någon vecka sen och nu har jag lånat 2, 3 och 4 av Bella.

Försökte ta ett kort på mina nya träningskläder men insåg att löparbyxorna är typ helsvarta och linnet mörkgrått..Men man ser ju min nya fina sport bh! Den är super gul och jättefin, och byxorna är också skiiit sexiga och supersköna förstår ni! Man blir så taggad på att träna!


Och nej, jag försöker inte visa en urringning eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0