I made it

Första dagen i skolan avklarad! Det var helt okej men jag kan inte direkt säga något om dom som går i min klass för vi fick bara massa information, käkade lite och sen slutade vi. Ingen hann prata särskilt mycket men det blir nog bra. Imorse fick jag spendera en timme på stan för att våra bussar går såå ofta, så jag knallade runt, gick till kyrkogården och sen gick jag tillbaka över stan för att träffa Izabell som också började klockan 10. Efter skolan gick jag och shoppade det på bilden och väntade och väntade sen kom äntligen Bella och Emma upp på stan. Det var så kul att se dem(Jag var utan dem en dag hahah), lite bekanta ansikten liksom.
Sen bjöd jag på fika och vi satt och berättade i mun på varandra medans vi väntade på bussen. Det var smock fullt på stan ,speciellt med ungdomar, så vi såg Max och Tim ute på torget. Vi ringde och bad dem komma upp och så fick vi deras sällskap. Har ni börjat skolan idag? Hur har det varit?? ♥




En superskön skjorta, ett linne och en super mjuk tröja haffade jag idag, är riktigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0