INKHEART

Godmorgon! Är uppe ganska tidigt idag, vilket kan bero på att jag gick och la mig tidigt igår.. Efter maten igår var jag så irriterad på min familj och deras diskutioner så jag gick upp till min säng. Jag tog insiativet och började på Bläckhjärta och gud va mysig den är. Cornelia Funke skriver så fint, spännade och mysigt. Den går fort och läsa också för att den är tjock och stor men det är inte särskilt små bokstäver så det går undan.
När det blev mörkare tände jag massa ljus och läste i skenet från bara dem, sen kom även min underbara kisse till undsättning. Då blev det ännu mysigare och inte så ensamt. Ännu en sommardag och idag ska vi upp på stan igen så nu ska jag hitta något att fördriva tiden med tills bussen går, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0