I've surprised myself

Hej på er! Jag har just kommit hem, för igår efter att vi hade vart på stan så åkte jag hem till Bella och badade och sen blev jag kvar där. Jag är jätte nöjd med det jag hittade på stan igår, det blev träningskläder, ett par jeans, en blus och denna bikinin. Även om jag inte visar hela min kropp så har jag överraskat mig själv som lägger upp en bild på mig själv i bikini. Jag tycker i alla fall att den är jätte fin och jag är supernöjd. Nu ska jag gå ut i det fina vädret innan jag måste duscha och äta innan jag ska till Emma!





Jag gillar även mitt hår efter att jag har badat, när det blir lite naturligt lockigt. Idag har jag lite självförtroende, yayh.


Kommentarer
Postat av: Zarah

Du är så fin!

Svar: Tack Zarah! Du är om något fin!
Agnes

2012-08-17 @ 14:29:08
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se
Postat av: rasmussch

Snygg ju, keep the confidence!

Svar: Tack! Jag jobbar på det! :)
Agnes

2012-08-17 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0