Jeans jakt!

Fy satan i helvetet vad trött jag är, efter denna natt med 9 timmars underbar sömn är jag tröttare än vad jag var igår.. Jaja jag ska upp på stan ändå, måste hitta ett flera par jeans! Fast jag kan nog övertala Bella att sitta på ett fik och bara slöa. Och dricka Chai latte, det var inte länge sedan jag smakade det för första gången och Emma har rätt, det är som att dricka Jul!
Förresten, jag behövde pengar så jag kan köpa jeans, som är ganska dyrt. Och jag behövde inte ta ut pengar eller låna av mamma, hittade nämligen ett kuvert från min födelsedag i våras med 500 spänn i. *Happyface*
Nu ska jag käka färdigt frukosten och sen häva mig i duschen!



I brist på bilder från igår, förutom en suddig mobilbild, så får ni denna charmiga bild från när vi träffades och grillade typ förra månaden. Det är en tjej som heter Linnea som tagit den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0