Kungliga fotografen!

Kom ganska nyligen hem från Emma med hjälp av min chaufför, hehe. Ne då men igår skulle ändå Max åka hemmifrån oss och förbi Emma så då fick jag åka med honom och idag så skulle han tillbaka hem till oss, perfekt för mig haha. Funderar på vad jag ska hitta på idag, det är ju näst sista dagen på lovet och jag har inget planerat idag eller imorrn, känns lite sådär. På tal om att börja skolan snart så fick jag ett brev från skolan med ett schema över hela veckan, och jag ska tydligen på övernattning i Ånnaboda första vecka! Spännade och nervöst, känner ju ingen på min linje..Dom berättade också att de två första veckorna ska vi mest lära känna varandra osv, fine for me!
Jag har även lovat Bella och Emma, som jag kommer sakna så, att bjuda på fika efter nån av dom första skoldagarna.

Hos Emma gjorde vi inte så mycket, mest softade. Lyssnade på musik, snackade, virkade Emmas dreads, kollde på en film och....

Klädde ut oss! Eller ja, Emma, Bella och Emma lillasyster klädde ut sig och jag var den
kungliga fotografen eller nått. Charmigt eller hur?!


Om ni inte ser den så är Klara deras dotter, Emmas är en vacker drottning med massa glitter smink och rosa saker(bara för att det är så lång ifrån Emmas vanliga stil man kan komma) och Bellas ska vara Emma sliskiga man eller nått. Väldigt underhållande tidsfördriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0