Last night of freedom

Har nyss kommit hem från Bella och vräkt i mig lite mat. Jag åkte till henne vid ett eller nått för att fixa anmälan till Lajv och belev kvar till nu. Det tog lite längre än väntat och vi jobbade med den ett tag och senare på eftermiddagen så kom Emma och Max för att bada med mig, Bella och Mårten. Det var såklart underbart skönt och jag är ganska slut nu för vi skojade runt och typ brottades i poolen länge. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på Shrek hade jag tänkt. Sen måste man ju typ sova eftersom det är skola imorrn. Nu börjar jag bli nervös, och så måste jag vänta på stan en timme imorrn innan skolan. Snacka om att jag kommer vara nervös då..



Skrev nyss på min väska, det kunde ha blivit bättre men det duger. Är nöjd med det som står även om alla bokstäver blev snea.
 

Kommentarer
Postat av: Max Larsson

Vad står det?:$

2012-08-19 @ 22:38:16
URL: http://Jahjertadu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0