Lazy afternoon

Tja! Måste bara dela med mig av denna bilden, som jag tog igår på bion, det är ju jag Bella och Emma upp i dagen haha! Jag fick syn på den flinade lite och inser att det är vi, Emma ville va den med svärdet, jag höjer alltid på ögonbrynet och Bella grimarserar alltid haha.
I alla fall, kom nyss hem och nu ska jag ta något att äta och sedan parkera i vardagsrummet. Skönt att vara hemma tidigt idag och inte klockan 9 som igår och i förrgår..
Det var en kort dag i skolan, vi hade matte då vi bara snackade, svenska, lunch och lite mera svenska. På onsdagar slutar vi 12.40 (!) och idag gick jag till Tullängen men det fanns ingen jag kunde träffa så jag gick tillbaka upp på stan. Träffade två gamla klasskompisar jag snackade med och sen kom Max och vi tog bussen tillsammans. Jag tycker om att åka buss då man kan sitta och snacka med trevligt folk eller lyssna på musik och bara slappa men idag var det dövarmt på bussen!! Och jag hade tjocktröja och svarta jeans eftersom det var värsta höstvädret nyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0