"Like the sun misses the flower in the depths of winter"



God morgon! Steg upp ganska tidigt idag, käkade frukost och nu kollar jag igenom bilderna jag tog häromdan. Jag brukar ta kameran, springa ut i trädgården, knäppa massa bilder och sen gå in och kolla om det blev några bra haha. Det här är en som jag är nöjd med, den är inte perfekt men jag tycker den är vacker.
Jag funderar också på vad jag ska skriva på min tygväska som jag sydde i våras på syslöjden. Det är meningen att jag ska skriva något på den med min tygpenna, så jag ska tvätta den och sen komma på något att skriva.
Vad gör ni en söndag som denna?? Ser ni som börjar skolan imorgon fram emot det? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0