Myskväll, stan, bio

Hey! Dags att titta in här lite, var ett par dagar sen för jag har haft fullt upp med att vara med Bella och Emma. Ta vara på det sista av sommarlovet. I förr går åkte vi ju hem till Emma och kollade på film, sen låg vi långt in på natten( nästan morgonen..) och pratade om allt kul man gjorde när man var liten. Efter en lång sovmorgon för vissa, så kollade vi på patrioten och planerade om vi skulle gå på bio på kvällen. En snabb sväng hem och ett ombyte så var vi påväg upp på stan. Vi fikade på ett mysigt fik och så köpte jag det här. Två fina block, en ögonbrynspenna och första boken i bokserien bakom Game of Thrones. Sen gick vi på bio, Batman The dark knight rises som var väldigt bra. Väldigt olik dom tidigare tycker jag, den här vr liksom mycket mer, mycket mörkare och mycket mer action.
Idag har jag haft sovmorgon, legat och läst en del, ätit havregrynsgröt till frukost(blä), pratat med Bella i telefon en timme och varit på promenad. Efter promenaden, som dock inte var så lång, så satte jag på musik och tränade lite på rummet. Det kommer fortsätta vara lite dåligt med inlägg för nu ska jag iväg till Bella, hörs imorgon när jag kommer hem.

  


Kommentarer
Postat av: Sofija'

Hej! Jag undrar vart du tittat på Game of Thrones säsong 2 någonstans? Jag är på 10:de avsnittet av säsong 2 men det finns ingenstans att titta online, eller ladda ner, eller så. Vill verkligen se klart säsongen haha! Är tacksam ifall du kunde skicka iväg en liten kommentar till min blogg och skriva svaret (:

2012-08-09 @ 13:04:44
URL: http://sofijashawty.blogg.se
Postat av: Sofija'

Hej! Jag igen, är där, men hittar inte resten av avsnittena. Finns bara till tio. Kan inte du skicka en länk till mej eller någonting? Hemskt tacksam! (:

2012-08-09 @ 20:35:26
URL: http://sofijashawty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0