Not much to do

Efter en intensiv dag på stan så sitter jag här nu och vet inte riktigt vad jag ska göra..Jag borde ju inte klaga för det kommer ju bli en hel del att göra när läxorna drar igång.. Men jag har åtminstonde kollat på hem till gården som började idag igen( moahaha nu ska jag tjata om det. nejdå). Nu tänkte jag försöka njuta av att inte ha något att göra efter skolan genom att dricka en kopp kaffe och läsa vidare i bläckhjärta, sålänge kommer lite bilder som jag tagit.
En närbild på min bikini som jag är så nöjd med.






Och två fjärilsbilder. Vet inte hur många jag tog, fjärilar har ju en tendens att röra på sig...Men är rätt nöjd med dessa, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0